دسته: فرازمینی ها

سیاره شبه زمین

ابرهای اسیدی زهره می‌توانند میزبان حیات فرازمینی باشند

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اسیدهای آمینه ضروری برای زندگی به طور شگفت‌انگیزی در ابرهای اسید سولفوریک زهره پایدار هستند. 

فضانوردی فرازمینی‌ها

تلاش دانشمندان برای برقراری ارتباط با فرازمینی‌ها

با علم به این که دو فضاپیمای وویجر تا به امروز دورتر از هر فضاپیمای دیگر هستند وقتی که در سال ۱۹۷۷ به فضا فرستاده شدند دو صفحه گرامافون طلایی را با خود به همراه بردند صفحه‌هایی که صدا‌هایی

آیا این درست است که شما هرگز در رویا‌های خود نخواهید مُرد؟

“دیر دیری بارت” روانشناس دانشکده پزشکی هاروارد که رویاها ارا مورد بررسی قرار می دهد و نویسنده کتاب “کمیته خواب” است می گوید:”آن افراد به دلیل ترس از خواب بیدار می شوند”

پروژه سری پنتاگون لو رفت: مهندسی معکوس از سفینه آدم فضایی ها

طبق گزارشات منتشر شده پنتاگون زمانی پروژه ای برای مهندسی معکوس فضاپیما موجودات بیگانه داشته است. در ادامه با این برنامه سری بیشتر آشنا شوید.

سیگنال‌های دریافتی از موجودات فضایی

اسرار سیگنال‌های مرموز فضایی افشا شد

در سال ۲۰۱۴، یک سری انفجار امواج صوتی شناسایی شد و به نظر می‌رسید که احتمالا نتیجه یک هدیه از فضای بین ستاره‌ای باشد، اما گویا ماجرا ساده‌تر از این حرف‌ها بوده است.

منظومه سه‌خورشیدی

تنها نیستیم/ حیات بیخ گوش ما در منظومه شمسی!

آیا در کیهان تنها هستیم؟ آیا تنها زمین حامی حیات است؟ آیا حیات فراتر از سیاره ما می تواند شبیه حیات میکروبی باشد که ما در زمین شاهد نوعی از آن هستیم؟

در تایتان حیات فرازمینی وجود دارد؟

قمر تایتان که یکی از قمرهای سیاره زحل است، یکی از معدود اجرام آسمانی در منظومه شمسی است که دارای آب مایع است و وجود حیات فرازمینی در آنجا تا حدی محتمل به نظر می‌رسید.

حیات در سایر سیاره ها

اکتشافی که امید‌ برای یافتن حیات در منظومه شمسی بیرونی را قطع کرد

تصور می‌شد که اقیانوس تیتان، با اندازه پیش بینی شده بیش از ۱۲ برابر اقیانوس‌های زمین، می‌تواند حیات را در خود جای دهد.

عجیب‌ترین تمدن تاریخ؛ پیشگویی‌های حیرت انگیز مایا‌ها که به وقوع پیوستند

مایا‌ها اقوامی از تمدن مزوآمریکایی‌ها هستند که در قرن دهم پیش از میلاد مسیح زندگی می‌کردند. آن‌ها به دلیل داشتن زبان نوشتاری؛ آن هم در دوره ماقبل کلاسیک – یعنی از ۲هزار سال پیش از میلاد مسیح تا ۲۵۰سال پس