بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

اولین گروه تلگرام حامیان فضایی ها درایران بی تی الن


http://s9.picofile.com/file/8299834700/photo_2017_07_07_02_57_28.jpg


درود برشما دوستان

اولین گروه تلگرام حامیان ادم فضایی هادرایران 

..و   یوفوها-فضا-علمی-عطلاعات


ساخته شده درسال1396

2016میلادی


لینک گروه

https://t.me/joinchat/EEyi3kM9HjGy25tvMMsCng



بی تی الن- فقط در عرض ۳۰ ثانیه بینی خود را کوچک کنید

http://static2.bornanews.ir/thumbnail/Hg4Uo8nBFSB3/zKlnR2CgDMts54GkxMYEj8fvMMUiCETIT3Il7Z8QJ7YCZYBL8OGb1tkXRmfG0ZrOzG4dCpLzLSmmrKvCe4wUTmGePGUz4iYc/%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9+%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86+%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C.jpg


برخی از افراد  دوست ندارند بینی بزرگی داشته باشند و از سوی دیگر هم پول زیادی برای جراحی زیبایی بینی خود ندارند. علاوه بر مشکل مالی بسیاری از افراد از جراحی و بیهوشی های ناشی از آن واهمه دارند و به همین علت بینی خود را جراحی نمی کنند . داشتن بینی  مدل عروسکی و رو به بالا را بسیاری از دختران جوان دوست دارند در این بخش برای شما  دو شیوه برای کوچک کردن بینی بدون جراحی در نظر گرفته ایم.

کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی



 

ادامه مطلب ...

بی تی الن-دانلود بازی The Long Journey Home سفری طولانی بسوی خانه برای کامپیوتر

بازی جدیدی در سبک استراتژیک است که در سال۲۰۱۷ توسط Daedalic Studio West برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی پرماجرا عظمت بی پایان فضا را با سیستم بازی جدیدی ترکیب می کند. میلیون ها جهان مختلف در کهکشان وجود دارند که فقط یکی از آن ها خانه ماست. داستان بازی مربوط به یک سفر به فضا است که در ابتدا قرار بود یک سفر رفت و برگشت کوتاه به سیاره Alpha Centauri باشد. اما در این سفر اختلالی ایجاد می شود و حالا شما در نقش یکی از خدمه خود را تنها، مجروح و جدا از سایرین در گوشه ای از این جهان پهناور می بینید و تنها راه برگشت شما کاوش در جهانی بسیار عظیم است. برای رسیدن به خانه کارهای بسیاری پیش رو دارید از جمله اینکه با انواع موجودات بیگانه تشکیل اتحاد دهید، مهارت های خدمه و افرادتان را در کارهای مختلف از تحقیقات تا دیپلماسی به کار ببندید، قوانین این جهان بی رحم را یاد بگیرید و در مواقع حساس تصمیمات مناسب بگیرید و خلاصه هر چه برای برگشتن به زمین لازم است انجام دهید.

عکس دانلود بازی The-Long-Journey-Home-www.FreeGames.iR


ادامه

  ادامه مطلب ...

بی تی الن-دانلود بازی CRYPTARK نبرد با بیگانگان برای کامپیوتر

بازی جدیدی در سبک اکشن، ماجرایی و استراتژیک است که توسط Alientrap برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی بازیکنان را در تقابل با موجودات بیگانه قرار می دهد تا با نابودی آن‌ها امتیاز و منابع مختلف را جمع آوری کند. همچنین باید تجهیزات مختلف و سلاح هایی با امکانات متفاوت را خریداری کنید تا بتوانید با اهداف خطرناک تر مقابله کنید اما محتاط باشید زیرا شکست خوردن در هر ماموریت منجر به از دست رفتن سود و سرمایه میشود. موجودات بیگانه ای که در مقابل شما قرار می گیرند با استفاده از زرادخانه ای گسترده از غول های سایبورگ، ربات ها و سیستم های امنیتی از خودشات و سفینه هایشان دفاع می کنند. از ویژگی های این بازی می توان به مبارزات مختلفی که استراتژی ها و تاکتیک های شما را به چالش می کشند، بیش از ۷۰ آیتم و سلاح مختلف، صداسازی و موسیقی بسیار حرفه ای و غیره اشاره کرد.

عکس دانلود بازی CRYPTARK-www.FreeGames.iR

  ادامه مطلب ...