بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

نشانه های حیات در کره ی مریخ (عکس)

نشانه های حیات در کره ی مریخ (عکس)

در کره ی مریخ یه سری علائم حیات دیده شده است.سیاره سرخ که مریخ نام دارد برای دانشمندان ناسا بسیار جالب است,چراکه نشانه های حیات را در خود دارد و در آن آب و اخیرا یک موجود زنده نیز مشاهده شده است. باید از سازمان تحقیقات فضایی هند

 

 

ادامه مطلب ...

کشف عجیب قاشق فضایی ها در مریخ +عکس

کشف عجیب قاشق فضایی ها در مریخ +عکس

کشف عجیب قاشق فضایی ها در مریخ +عکس

 

به گزارش ایران ناز کشف خارق العاده و شگفت انگیز یک قاشق بر روی کره مریخ دانشمندان ناسا و مردم را بیشتر شگفت زده کرد . از دیربار یافتن نشانه های از حیات بر روی مریخ و وجود موجودات فضایی برای انسانها کنجکاوی برانگیز بوده است . حالا تصاویری از سطح مریخ به دست آمده که دومین قاشق یافت شده بر روی سطح این کره را نشان میدهد

 

به گزارش ایران ناز جستجوگران موجودات فرازمینی با استناد به عکسی که اخیرا از روی سطح مریخ تهیه شده است ادعای جدید عجیبی را مطرح نموده اند.

بنا به گفته آنها یک قاشق بزرگ متعلق به موجودات فضایی که زمانی در این سیاره زندگی می کردند در این عکش قابل مشاهده است. این عکس که توسط مریخ نورد ناسا تهیه شده این نظریه را مطرح ساخته است که شاید این قاشق متعلق به تمدن های گذشته در مریخ باشد.


کشف عجیب قاشق فضایی ها در مریخ +عکس


انتشار این عکس واکنش “اسکات سی وارینگ” محقق در زمینه موجودات فضایی را نیز به همراه داشت. وی در این خصوص گفت: ” این یک کشف فوق العاده از لوازم آنهاست که در نزدیکی مریخ نورد وجود داشته است. طول، عرض و ضخامت آن نشان دهنده یک قاشق است. این دومین قاشق واقعی پیدا شده روی مریخ است و این قاشق دقیقا شبیه به قاشق نخست است و تقریبا هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد.”

BT ALiEN-پیام تهدید آمیز موجودات فضایی برای زمینی ها

پیام تهدید آمیز موجودات فضایی برای زمینی ها

پیام تهدید آمیز موجودات فضایی برای زمینی ها

 

   ادامه مطلب ...

هراس آمریکاییها از تماس محرمانه چین با موجودات فضایی

هراس آمریکاییها از تماس محرمانه چین با موجودات فضایی

هراس آمریکاییها از تماس محرمانه چین با موجودات فضایی

 

به گزارش ایران ناز ، فعالیتهای متخصصین و دانشمندان علوم فضاتیی در سالهای اخیر بیشتر شده است . کشفیات تازه و دریافت سیگنالهای ناشناخته از فضا سبب تقویت باور وجود موجودات فضایی در جهان گردیده است ! در این میان تلاش کشور چین برای ارسال سیگنالهایی به فضا سبب نگرانی آمریکا شده است

 

جان هرتس یکتن از دانشمندان انستیتوتETI (Search for Extraterrestrial Intelligence) که مسوول جستجوی سیگنال موجودات عاقل فرازمینی فرضی میباشد، از شرکت چین در طرح جداگانه اش و همچنان در طرح METI (Messaging to Extra-Terrestrial Intelligence) که میتواند سیگنال زمینی را به موجودات آسمانی بفرستد، بسیار نگران است.

 

مطالب روی این موضع را میتوان در کتابخانه الکترونیکی arXiv.org مطالعه نمود که در Journal of the British Interplanetary Society نیز نشر گردیده است.

 

به نظر هرتس فرستادن سیگنال به موجودات فضائی اگر وجود داشته باشد، برای بشریت بسیار خطرناک میباشد که سخت با عث بی قراری کارشناس امریکائی گردیده است.

 

در قدم اول موجودات فضائی میتوانند با بدست آورن سیگنال، منبع سیگنال، یعنی موقعیت چین را کشف نمایند. دیگر اینکه از نصب بزرگترین تلسکوپ رادیوئی چین هراس دارند که مصروف جستجوی موجودات فضائی میباشد.

بی تی النBT ALiEN-ناسا وجود موجودات فضایی را تایید کرد

پیشتر نیز دانشمندان روسی اعلام کرده بودند که سال 2031 سال ملاقات با فرازمینی ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشیا پرنده ناشناس کروی شکل درخشان، که در آسمان سراسر جهان مانور می دهند. به نظر می رسد آنها همه جا حضور دارند. از آسمان ژاپن، روسیه،چین، انگلیس، آمریکا و فرانسه تا فضا . ویدئو ها و تصاویر زیادی تاکنون از آنها تهیه و منتشر شده است. اما آیا واقعا آنها فرازمینی ها هستند؟ برخی آنها را یک نیروی سری آمریکا می دانند. بله. آمریکا دارای یک پایگاه سری موسوم به 51 است که گفته می شود بارها و بارها در اطراف آن اشیا کروی شکل درخشان مشاهده شده اند. اما پرسش اینجاست اگر تمام اینها متعلق به آمریکایی هاست، آنها  در آسمان دشمن دیرینه خود و دیگر ابرقدرت جهان یعنی روسیه چه می کنند؟! چرا دانشمندان روسی نیز تایید کرده اند که دهه های آینده انسان با فرازمینی ها ملاقات خواهد کرد؟

در این میان هستند کسانی نیز که آنها را موجودات فضایی می دانند. این دسته بر این باورند که در این جهان پهناور، انسان تنها موجود هوشمند نیست و موجودات هوشمند دیگری نیز به جز انسان وجود دارند.

اما به تازگی ناسا یا آژانس فضایی آمریکا با افشای گزارشی محرمانه تلویحا وجود موجودات فضایی در سیارات دور را تایید کرده است. یکی از محققان ارشد ناسا نیز اعلام کرده که در آینده با موجودات فضایی دیدار خواهیم کرد. این در حالی است که پیشتر نیز دانشمندان روسی اعلام کرده بودند که سال 2031 سال ملاقات با فرازمینی ها خواهد بود.

این مطلب به بهانه انتشار اخباری مبنی بر مشاهده اشیاء نورانی در آسمان تهیه و تنظیم شده است.

ناسا رسما وجود موجودات فضایی را تایید کرد + فیلم

بی تی النBT ALiEN-ادعای دانشمندان روسی: سال 2031 سال ملاقات با موجودات فرازمینی

آیا واقعاً موجودات فرازمینی وجود دارند؟ از زمانی که نخستین کنجکاوی های بشر آغاز شد و شروع به تفکر در باره محیط اطرافش کرد، این سوال نیز  در او برانگیخته شد اما پاسخ به این پرسش چندان کار ساده ای نیست و دانشمندان هنوز نتوانسته اند پاسخی قطعی به این پرسش دهند.


اما اکنون دانشمندان روسی ادعای جدیدی را مطرح کرده اند مبنی بر اینکه در 20 سال آینده تمدن بشری سرانجام موجودات فرازمینی را ملاقات خواهد کرد.
دانشمندان مرکز تحقیقات  فضایی روسیه در یک نشست خبری اعلام کردند  که  در سال 2031  انسان موفق به کشف موجودات فضایی خواهد شد..


آندری فینکلشتاین، رئیس مرکز تحقیقات  فضایی روسیه می گوید:  زندگی در سیاره های دیگر (زیست فرازمینی)وجود دارد و ما طی 20 سال آینده آن را کشف خواهیم کرد.  وی همچنین بیان می کند که 10 % سیاره های شناخته شده در منظومه شمسی، شبیه به زمین هستند، اگر آب در این سیاره ها  وجود دارد پس حیات نیز قطعا در آنها هست. به گفته ی دانشمندان  روسی،  این موجودات فضایی  اندامی مانند انسان دارند اما ممکن است رنگ پوست آنها با ما فرق کند.


دانشمندان این مرکز از سال 1960 در خلال جنگ سرد، برنامه تحقیقاتی را برای کشف حیات در سیاره های دیگر آغاز کرده اند و با انتشار سیگنال های رادیویی امید دارند که روزی موجودات فضایی به این امواج پاسخ دهند.

بی تی النBT ALiEN-ملاقات با موجودات فضایی

ملاقات با موجودات فضایی
جام جم آنلاین: سال‌ها قبل که کشور و مجله عزیز« مرزهای بیکران فضا» را با دنیایی اندوه پشت‌سر گذاشتم و راهی کشور روسیه شدم، فقط یک چیز می‌توانست غم دوریم را آرام کند و آن امکان ملاقات با کیهان‌نوردان شوروی سابق بود.


 
ادامه مطلب ...

بی تی النBT ALiEN-ملاقات با فرازمینی ها تا سال 2030 +فیلم

ملاقات با فرازمینی ها تا سال 2030

انتشار خبر مبنی بر ملاقات با فرازمینی‌ها تا سال 2030 بسیاری از اهالی علم و دوستداران حیات فرازمینی را به تکاپو واداشت.
این روزها با انتشار این خبر دانشمندان ناسا در تلاش هستند تا در زمینه این موجودات   حیات فرازمینی برای مردم توضیحات بیشتری را ارائه دهند.
به گفته بسیاری از سایت‌های خبری علمی یکی از دانشمندان ارشد ناسا اخیرا گفته است که نشانه‌های قوی از زندگی بیگانگان یافته‌اند و به احتمال قوی طی ۲۰ تا ۳۰ سال آینده، امکان مطالعه آن‌ها برای ما به وجود خواهد آمد.
الن استوفان در جلسه ای که روز سه شنبه برگزار شد گفت: “ما می دانیم کجا را بگردیم، می دانیم چطور بگردیم. در بیشتر پرونده‌ها، ما تکنولوژی را داریم و در مسیری هستیم که آن را به کار بگیریم.”
اما اگر شما هم از واژه «بیگانگان»، احتمالا تصور موجودات عجیب و غریب با چشم های درشت و مشکی رنگ را دارید، استوفان سریعا ذهن تان را به حقیقت نزدیک می کند: “ما در مورد مردان کوچک سبزرنگ صحبت نمی کنیم. ما در مورد میکروب های کوچک صحبت می کنیم.”
جان گرانسفیلد، همکار وی و فضانورد سابق هم این مسئله را تائید می کند. جفری نیومارک پا را فراتر گذاشته و می‌گوید: “قطعا بحث ما «اگر» نیست، در مورد «چه زمانی» صحبت می کنیم.”
دانشمندان سالهاست که به دنبال بیگانگان و زندگی آن‌ها در سیارات دیگر می‌گردند و این اولین باری است که ناسا تا به این حد محکم و مطمئن در ارتباط با آن سخن می گوید.
مشخص نیست که منظور ناسا چیست. آیا زندگی در منظومه شمسی جریان دارد یا خارج آن؟ اخیرا دانشمندان اطلاعات ارزشمندی یافته اند که نشان می‌دهد امکان وجود آب و بخار آب در سیاراتی چون انسلادوس و HAT-P-11b وجود دارد.
بنابراین چیزی که در این زمینه بسیار مهم است اثبات حیات فرازمینی به کمک دانشمندان زیست شناس و زمین شناس واقع در ناسا است .

  ادامه مطلب ...

بی تی النBT ALiEN-نظریه ی قرآن درباره ی سفر در زمان

نظریه ی قرآن درباره ی سفر در زمان

اگر بر اصل عدم مجاز در قرآن تاکید کنیم باید بپذیریم که آیه 45 سوره زخرف بیانگر سفر زمانی است . ببینید :
واسئل من ارسلنا من رسلنا اجعلنا من دون لرحمن الهه یعبدون
از کسانی که فرستادیم بپرس آیا غیر از خدای یکتای رحمان خدایانی قرار دادیم که پرستش شوند
از آنجا که انبیاء در گذشته زمانی بوده اند بی شک این امر باید با یک سفر زمانی امتثال شود ؟
اما آیا سفر زمانی یک سفر مادی است ؟

در مورد سفر زمان در فیزیک امروزی نیز مباحث داغی مطرح است . برخی معتقدند این امر امکان پذیر است لذا برای آن فرضیه های جالبی هم درست شده مثل اینکه اگر کسی به گذشته برگردد و پدربزرگ خود را قبل از تحقق پدرش بکشد چه می شود ؟
برخی گفته اند او در زمان حال از بین می رود برخی گفته اند به بعدی دیگر می رود
این حرفها جالب اما غیر منطقی و غیر علمی اند
عقل نمی تواند بپذیرد چیزی که وجودش در حال بطور قطع به چیز دیگری در زمان گذشته منوط است وجود داشته باشد در حالیکه آن شی ماضی معدوم شده است این ابتنای وجود بر عدم است که عقلا محال است
لذا ما معتقدیم سفر در زمان به معنای امکان مشاهده عیانی موجودات گذشته و آینده یک سفر صرفا شهودی است و نه مادی و جسمانی
یعنی این سفر در عالم علمی مجرد ممکن است نه در عالم مادی جسمانی . دیگر اینکه امکان تغییر هم وجود ندارد

اصول ضروری برای باور به سفر زمان
برای اینکه سفر زمان امکان پذیر باشد باید این دو اصل را ثابت کنیم :
1- تمام پدیده ها عالم در عالم مجردات وجود داشته باشند
2- انسان امکان شهود عالم مجردات را نیز داشته باشد

اثبات اصل اول :
اثبات اصل اول خود نیازمند اثبات اصل دیگری بنام ظهور است
اصل ظهور یعنی اینکه تمام موجودات عالم ماده تجلی و ظهور حقایق ماورایی خود هستند
این اصل در قرآن ثابت است
ان من شی الا عندنا خزائنه و ما ننزله الا بقدر معلوم (حجر21)
هیچ چیزی نیست مگر آنکه خزانه های آن در نزد ماست و ما آنرا جز به اندازه مشخص نازل نمی کنیم
آیه نورانی قرآن کریم می فرماید تمام موجودات عالم تنزل یافته از خزائن عالم بالا هستند
پس باید این موجودات در عالم خزائن به نحوی وجود داشته باشند و از آنجا که عالم مجردات در قیاس با عالم مادیات وجود نرم افزاری یا علمی دارد پس این حقایق حقایق علمی اند نه حقایق عینی مادی خارجی
لذا اگر انسان بتواند به این خزانه ها مرتبط گردد می تواند همه آن حقایق را شهود نماید
و اما اثبات اصل دوم امکان ایجاد ارتباط با عالم مجردات است که باز در قرآن کریم یکی از مراتب عالی آن مطرح شده است :
و علم آدم الاسماء کلها (بقره 31)
تعلیم اسماء به معنای تعلیم حقایق عالم از مادی و مجرد است پس خدای متعال قادر بر ایجاد چنین ارتباطی و تحقق شهود حقایق عالم است
با این وصف مساله سفر زمان در قرآن قابل اثبات هم هست