بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

موجودات فضایی که قرن هاست بر روی زمین زندگی می کنند

به تازگی نتایج یک پژوهش علمی نشان می دهد که اختاپوس ها ممکن است موجودات فضایی باشند! طی این پژوهش، ژنوم های موجود در DNA اختاپوس ها به دقت مورد بررسی قرار گرفته اند و نتیجه ی حاصل از این بررسی نشان از ترکیب بسیار پیچیده ی ساختار این ژنوم ها دارد.

نقش و نگار اختاپوس روی یک کوزه سفالی دوران قبل از تمدن

 

ادامه مطلب ...

آیا مریخ نمایانگر آینده کره زمین است؟

آیا مریخ نمایانگر آینده کره زمین است؟

 

  ادامه مطلب ...

کتاب آسمانی تورات و ملاقات پیامبران با موجودات آسمانی

از سحرگاه بشر، نقش خدایان (در واقع، موجودات هوشمند فرازمینی) در زندگی او بسیار پررنگ بوده است. طبق اساطیر کهن ملل گوناگون، خدایان به بشر یاد دادند چگونه شکار کند، آتش روشن کند، خانه بسازد، کشاورزی کند و حتی چگونه با آنها ارتباط برقرار کند.

بشر اولیه راه و روش ارتباط برقرار کردن با خدایان را به صورت آئین درآورد و بدین ترتیب، معابد به عنوان اولین مکان برای ارتباط با خدایان ساخته شدند. از آنجا که انسان های پیشین این معابد را به ارتفاع بلند می ساختند، پربیراه نیست اگر بگوییم اینها برج های مخابراتی اولیه هستند! در واقع وقتی به اساطیر و نوشته های به جای مانده از آن دوران نگاه می اندازیم، به کرات می بینیم که کاهن بزرگ در چنین معبدهایی به صورت صوتی با خدایان ارتباط برقرار می کرده است.    

معابد پرستش خدایان از ابتدای شکل گیری تمدن بشری همواره زینت بخش شهرهای کهن بوده اند، زیرا بشر تمدن و شهرنشینی خود را مدیون آنها می دانست. با نگاه بیشتر به آثار به جای مانده از آن دوران و نیز، کتاب های مذهبی در می یابیم که کتابت را نیز خدایان به بشر آموختند. هیچ شکی نیست که بدون مداخله ی این “خدایان” شاید بشر هنوز در اعماق غارها و جنگل ها زندگی می کرد.

وقتی آثار شگفت انگیز به جای مانده از هزاران سال پیش را می نگریم ـ از جمله آثار مربوط به آمریکای مرکزی و جنوبی ـ در می یابیم که ساختن آنها برای بشر تازه متمدن شده امکان پذیر نبوده است. هرم های بزرگ و پیچیده، راهروهای زیر زمینی با سطوح صیقلی و زوایای قائمه در دل صخره های زیرزمینی و … حاکی از آن دارد که چند هزار سال پیش تمدن بسیار پیشرفته ای روی کره ی زمین وجود داشته است. اما آیا این تمدن ریشه ی زمینی دارد؟

وقتی نقوش و حکاکی های به جای مانده از آن دوران را بررسی می کنیم، می بینیم که خدایان اجداد ما بیشتر از آنکه شبیه خدا باشند، به فضانوردان می مانند! وقتی بیشتر به شکل و شمایل این “خدایان” می نگریم، در می یابیم که آنها همان ئی تی ها و به بیان علمی تر، ئی بی ئی ها (Extraterrestrial Biological Entity) بوده اند!

شگفت انگیزترین روایات کهن درباره ی موجودات فرازمینی را می توان در نوشته جات عهدعتیق یافت. با هم چند نمونه از آنها را می خوانیم.   



  ادامه مطلب ...