بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

سیگنال ِ بیگانۀ تازه کشف شده در واقع یک اختلال زمینی است

بیگ بنگ: دانشمندانی که بر روی رادیو تلسکوپ RATAN-600 روسیه ای کار می کردند تایید کرده اند که سیگنال عجیبی که روزهای گذشته سر خط خبرها بوده است، چیزی جز اختلالی زمینی ناشی از یک ماهواره شوروی سابق نبوده است.

extra_large-1472659233-cover-image


به گزارش بیگ بنگ، این سیگنال در اصل ماه می ۲۰۱۵ کشف شد و به نظر می رسید از سمت ِ ستاره HD 164595 باشد. واقعیت این است که این سیگنال به طور غیر معمولی قوی بود که به نوعی نشان میداد که چیزی غیر عادی در آنجا رخ داده است. اما تنها چیز عجیبی که وجود دارد این است که این سیگنال اصلا از فضا نیامده، بلکه از زمین آمده است! الکساندر ایپاتوف عضوی از تیم آکادمی علمی روسیه به آژانس خبری روسیه(TASS) گزارش داد:« به راستی سیگنالی غیر عادی کشف کردیم. با این حال، بررسی های بعدی نشان داد که آن سیگنال از یک ماهواره نظامی شوروی منتشر شده که در هیچ یک از فهرست های مربوط به اجرام آسمانی ثبت نشده بود.»

چیزی که باید بدانید این است که پس از آنکه ستاره شناس پل جیلتر در وبلاگش– رویاهای قنطورس– در این باره یادداشتی منتشر کرد، صحبت از سیگنالی غیر مترقبه، در سراسر جهان به سرتیتر خبرها تبدیل شد. سیگنالی که ظاهرا سال گذشته توسط تلسکوپ RATAN-600 در روسیه کشف شد، بسیار قوی بود. این سیگنال طول موجی ۲٫۷ سانتی متری و فرکانسی ۱۱ گیگاهرتزی داشت که با سیگنال های دیجیتالی تلویزیون قابل مقایسه می باشد.

این یافته ها با این کشف که ستاره HD 164595– ستاره ای که سیگنال ظاهرا از آنجا آمده و این ستاره بسیار شبیه به خورشید است، جالب تر نیز شد. ستاره ی HD 164595 تنها ۱% از خورشید سبک تر است. این ستاره همچنین ۱۰۰ میلیون سال از خورشید جوان تر است، دمایی مشابه دمای خورشید دارد و عناصر سازنده ی آن نیز مشابه خورشید است. این اطلاعات توجۀ زیادی را جلب کردند، به قدری که محققان موسسه سِتی(SETI) آن منطقه که در صورت فلکی هرکول و حدود ۹۴ سال نوری دورتر واقع شده است را به وسیله آرایه تلسکوپ های الن مشاهده کردند. اما آنها هیچ چیز قابل توجهی در آن ناحیه یافت نکردند.


 

ادامه مطلب ...

بی تی الن-آیاتی از قرآن کریم که وجود موجودات فضایی را اثبات می‌کنند!

آیاتی از قرآن کریم که وجود موجودات فضایی را اثبات می‌کنند!


آیاتی از قرآن کریم که وجود موجودات فضایی را اثبات می‌کنند!












در اینجا آیاتی از قرآن و نیز احادیث و روایاتی که وجود حیات بر سیارات دیگر را تأیید کرده اند با هم مرور می کنیم: 
ادامه مطلب

  
آیه 42 سوره نور، وَ لِله‌ ملک‌السموات و‌الارض و الی‌الله‌المصیر
و (بدانید که) ملک و پادشاهى آسمانها و زمین خاص خداست و بازگشت (همه خلایق) به سوى خداست.


آیه 44 سوره الاسراء، تسبح‌ له‌السموات‌السبع والارض و من فیهن و ان من شی‌ء‌الایسبح بحمده و لکن لاتفقهون تسبیحهم انه کان حلیماً غفورا.
آسمانهاى هفتگانه و زمین و هر کس که در آنهاست او را تسبیح می‌‏گویند و هیچ چیز نیست مگر اینکه در حال ستایش تسبیح او می‌‏گوید ولى شما تسبیح آنها را درنم‏ی‌یابید به راستى که او همواره بردبار [و] آمرزنده است.


آیه 24 سوره الشعراء، قال ربُّ‌السموات‌و‌الارض و ما بینهما ان کتم موقنین.
موسی جواب داد: خدای آسمانها و زمین است و آنچه ما بین آنهاست، اگر به یقین باور دارید.

در آیات نام برده ملاحظه کردید که شباهت این موجودات زنده از شکل آیات کاملاً مشهود است، آیاتی هم دلالت بر این دارند که انسان‌های بر روی زمین و کرات دیگر هم زمان دچار حوادث هولناک روز قیامت خواهند شد.

آیه 25 سوره نمل، الا سیجدو‌الله‌الذی یخرج‌الخب، فی‌السموات‌و‌الارض و یعلم ما تخفون و ما تعلنون
چرا برای خداوندی سجده نمی کنند که آنچه را در آسمانها و زمین پنهان است خارج ( و آشکار ) می سازد ، و آنچه را پنهان می دارید یا آشکار می کنید می داند؟!

آیه 63 سوره الزمر، له‌مقالید‌السموات‌و‌الارض والذین کفرو ابایات الله او لئک هم‌انحا سرون.
کلیدهای آسمانها و زمین از آن اوست و کسانی که به آیات خداوند کافر شدند زیانکارانند.


این گزارش حاکی از آن است که چون روز قیامت به انسان‌ها و عقاب و ثواب آن‌ها تعلق دارد لذا حوادث هولناک آن از قبیل ترس و خوف و بیهوش شدن انسان‌ها را شامل می‌شود و فرشتگان از این قاعده مستثنی هستند.

به علاوه اگر منظور از ساکن‌ آسمان‌ها فرشتگان باشند لازم می‌آید که منظور از سماوات، کرات، آسمانی نباشند بلکه همان هفت آسمانی باشند که دارای مراتب معنوی و رتبی هستند، در حالی که با توجه به قرائن فراوان در قرآن مجید هر جا «سماوات» با «ارض» کنار هم آمده‌اند، منظور آسمان‌های سیارات دیگر هستند.

آیه 2 سوره رعد، الله‌الذی رفع‌اسموت بغیر عمد‌ترون‌ها ثم استوی علی‌العرض و سخر‌الشمس والقمر کل یجری ‌لاجل مسمی یدبر‌الامریفصل‌الایات‌العلکم بلقاء ربکم توقنون.
خداوند همان کسی است که آسمان ها را بدون ستون هایی که برای شما دیدنی باشد برافراشت ، سپس به عرش استیلا یافت : خورشید و ماه را مسخر اراده  خود ساخت، که هر کدام در وقت خاص به گردش در آیند ، امر عالم را با نظامی محکم و آیات قدرت را با دلایلی مفصل منظم ساخت ، باشد که شما به ملاقات پروردگار خود یقین کنید.
در این آیه منظور از ستون‌ها، نیروی جاذبه بین کرات است. به چند حدیث که موارد مذکور را تایید می‌کنند توجه نمایید:

در کتاب‌ توحید و حصال روایتی است از جابر بن یزید که از امام باقر (ع) در مورد آیه 15 سوره «ق» پرسید، حضرت فرمودند: ای جابر آیا گمان می‌کنی که خدا فقط این عالم واحد، کره زمین را خلق کرده و آیا فکر می‌کنی که او به جز شما بشری نیافرید به خدا قسم که خداوند هزار هزار عالم و هزار هزار آدم بیافرید که تو آخرین ایشان هستی و اینان نیز آدم‌اند.

آیه 15 سوره ق، افعیینا بالخلق‌الاول بل هم فی‌لبس من خلق جدید.
مگر ما از آفریدن بار نخست عالم خسته شدیم ؟ نه همه این حرفها را مى دانند ولى نسبت به خلقت جدید در قیامت شک دارند.

امام صادق (ع) فرمودند: به غیر از این زمین شما، زمینی نورانی وجود دارد که نورش از آن است و در آن مردمی هستند که خدا را بندگی می‌کنند و چیزی را با او شریک نمی‌شوند. پشت سر این خورشید شما 40 خورشید دیگر (کنایه از کرات زیاد دیگر) نیز وجود دارد که مخلوقات زیادی در آن زندگی می‌کنند و غیر از این ماه شما 40 ماه دیگر نیز هستند که مخلوقاتی در میان آنان زندگی می‌کنند که اساساً اطلاع ندارند که آیا مخلوقاتی به نام آدم در زمین وجود دارد یا نه. 


منابع:
تفسیر‌المیزان، علامه طباطبایی، تفسیر سوره ق
شگفتی‌های قرآن، وجه‌الله سیف‌الهی، صفحه 111
تفسیر‌المیزان، علامه طباطبایی، تفسیر سوره طلاق
ساکنان، آسمان از نظر قرآن، عباسعلی محمودی

دیدگاه قرآن و امامان درباره ی موجودات فضایی-بی تی الن

در روایات مطرح شده است که امام باقر (ع) به جابربن یزید می گوید:


گویا تو گمان می کنی که خداوند فقط این عالم را آفرید و بس و همچنین گمان می کنی که خداوند بشری غیر از شما


نیافریده است؛ آری به خدا قسم!خداوند هزار هزار عالم و هزار هزار آدم آفرید و تو در آخر این عالم ها و آدم ها


هستی› ...(صدوق،خصال،ج2،ص450؛بحارالانوار،ج63،ص82-83)


از حضرت علی ( علیه السلام ) پرسیدند :

پیش از آدم ابوالبشر چه کسی بود ؟ حضرت علی فرمودند : " آدمی دیگر ! خداوند 1000 عالم و 1000000 آدم آفریده است و تو در آخرین عالم و سلسه ی آخرین آدمیان هستی ! " ( کتاب روح و ریحان ، ص 133 ) .

مانند آن روایت از امام باقر _ علیه السلام _ در الخصال ، ج2 ، ص 652 نیز نقل شده است .

از امام صادق(ع) روایت شده که به راوی فرمود:

«شاید شما گمان می‌کنید که خدا غیر از شما هیچ بشری دیگری نیافریده است! نه، چنین نیست، بلکه هزار آدم آفرید که شما از نسل آخرین آنها هستید».(صدوق، توحید، ج 1، ص 277.)

نیز از امام باقر(ع) روایت شده



 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Escape From BioStation برای PC

Escape From BioStation


بازی Escape From BioStation در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Tusky Games طراحی و منتشر شده است. اتفاقی تاگهانی و مرموز تمدن ربات ها را به پایان رسانده است و از میان میلیون ها ربات تنها یکی از آن ها باقی مانده است اما او نیز از این حادثه در امان نبوده و آسیب های جدی به او وارد شده است. نام این ربات بازمانده Rob می باشد. هنگامی که ربات بازمانده بیدار می شود خود را در محیطی عجیب و ترسناک می بینید و درحالی که به دنبال راهی برای یافتن راز نابودی ربات هاست با مشکلی جدی مواجهه می شود. ربات های بی رحمی در ایستگاه فضایی وجود دارند که در تلاش برای نابودی Rob هستند اما دلیل آن چیست؟ آیا این امر به نابودی تمدن ربات ها ربط دارد یا خیر؟ سوالاتی که با عبور از مراحل بازی و حل معماهای گوناگون به پاسخ آن ها خواهید رسید اما در این سفر باید خود را برای هر نبردی آماده کنید زیرا ربات های دشمن به شما حمله خواهند کرد و اگر از آن ها عبور کنید با رئیس بزرگ روبرو خواهید شد که پاسخ تمامی سوالات در اختیار اوست. طبق گفته سازندگان این بازی براساس بازی های قدیمی طراحی شده است تا بتواند فضایی نوستالژیک و خاطره انگیز را برای کابران ایجاد کند. سیستم حرفه ای مبارزه با دشمن و گرافیک هنری از بهترین ویژگی های این بازی به شمار می روند.

  ادامه مطلب ...

بی تی الن-حرف های کتاب های مقدس ازفضا بخش هشت

قطعه ای از آسمان ... اعجازی از قرآن کریم

قرآن کریم سقوط سنگ های آسمانی که با شکافته شدن اتمسفرزمین همراه است وهمچنین آثاربه جا مانده از این سقوط را به ‏زیبائی برای ما به تصویرکشیده است ؛ واین در14 قر ن قبل و در زمانی بیان گردیده که هنوز دانشمندان تصویری ازآن به ‏ثبت نرسانده بودند ...‏....


دراوائل سال 2013 میلادی پدیده ای عجیب درعلوم فضایی به ثبت رسید وآن عبارت بود ازابری متراکم وانبوه که هزاران ‏متردرآسمان کشور روسیه امتداد یافته بود .‏

حقیقت علمی

یک سنگ آسمانی در تاریخ  15/02/2013 در یکی از مناطق روسیه به زمین اصابت کرد و همانطور که درتصویرمی بینیم ‏به شکل ابری بزرگ و ممتد دیده شد. ‏

این حادثه فضایی به ما می گوید که سقوط اجرام آسمانی بزرگ برسطح زمین قبل از فرود آمدن به زمین تشکیل توده ای از ‏ابرمتراکم را می دهند ...‏

سبحان الله از این منظره ای که امروزمشاهده می کنیم درحالیکه قبل ازاین احدی ازآن اطلاعی نداشت ولی خداوند تبارک ‏وتعالی درآیه ای عظیم ازاین حادثه ی فضایی خبرداده است و می فرماید :‏

وَإِنْ یَرَوْا کِسْفًا مِنَ السَّمَاءِ سَاقِطًا یَقُولُوا ‏سَحَابٌ مَرْکُومٌ (الطور:44)‏

ترجمه : و اگر قطعه ای (پاره‏ سنگى) را در حال سقوط از آسمان ببینند مى‏گویند ابرى متراکم است .‏

به نقل ازابن عباس معنی (کِسْفًا) یعنی "قطعه" ؛ وبه همین دلیل است که برای بشر دیدن این جرم آسمانی ممکن نیست وآنچه ‏می توان دید ابرهایی متراکم است که درنتیجه ی برخورد و اصطکاک با اتمسفر زمین وسوختن اجزای آن بوجود می آید وبه ‏صورت ابرهایی دودی شکل ظاهرمی شوند واین همان حقیقتی است که قرآن با دقت فراوان توصیف کرده است .‏

سبحان الله !‏

چیزی برای گفتن نداریم جزآنکه بگوییم  سبحان الله ! وبه راستی چگونه برای نبی مکرم صلی الله علیه وآله وسلم ممکن بوده ‏که بدون ارتباط با وحی الهی اینچنین پدیده ی فضایی را با این دقت علمی بیان کند ؟!‏

---------------------

به قلم: عبد الدائم الکحیل

www.kaheel7.com/fa

 

بی تی الن-حرف های کتاب های مقدس ازفضا بخش شیش

 

لطفا درطرح اتمی که درتصویربالایی وسمت راست می بینی دقت کن !....

دراین طراحی الهی الکترونهایی را مشاهده می کنی که با سیستمی جالب به دورهسته ی اتم درگردش هستند و این نظام حیرت انگیز برخلقت حکیمانه وزیبای خداوند سبحان گواهی می دهد .

  ادامه مطلب ...

بی تی الن-حرف های کتاب های مقدس ازفضا بخش پنج

سیاره ای که به دور دو خورشید می گردد

کپلر بی 16سیاره ای که به تازگی کشف شده است ... چیزی که در این سیاره بیش از همه جلب نظر می کند این است که به دور دو خورشید میگردد...


 

ادامه مطلب ...

بی تی الن-حرف های کتاب های مقدس ازفضا بخش چهار

معجزه ی قرآنی : برج زیر زمینی و آسانسور فضایی


آسمان خراشی در زیر زمین

از جدیدترین ابتکارات علمی ساختن برج هایی در زیر زمین می باشد ! مهندسین در حال تلاش برای طراحی ساختمانی به شکل هرم وارونه می باشند . و این هرم صدها متر در زیر زمین می رود و از ده ها طبقه تشکیل خواهد شد .

مبتکر این طرح می گوید : این برج 300 متر عمق خواد داشت ! وشکل هرمی و وارونه ی آن ( بسبب وسعت قاعده هرم که در بالا قرار می گیرد ) سبب خواهد شد نور خورشید به خوبی در درون  این برج نفوذ کند و این ساختمان از تهویه ی مناسبی نیز برخوردار خواهد بود.

 

 طرحی برای ساختن برج هایی زیرزمینی با عمق صدها متر . این پروژه از نوین ترین طرح ها در نوع خود می باشد. کارشناسان می گویند اینگونه طرح ها مشکل مسکن و کمبود مساحت های مناسب برای ساختمان سازی را تاحد زیادی حل می کند .

  ادامه مطلب ...

بی تی الن-حرف های کتاب های مقدس ازفضا بخش دوم

چراغی روشن و تابنده

قرآن از خورشید سخن گفته است و آن را « چراغ » نامیده است و این نام گذاری با توجه به علوم و اکتشافات فضایی اخیر بسیار دقیق می نماید . در ادامه مطلبی که شهادت به دقت این کلمات می دهد را با هم می خوانیم...


ادامه


 

ادامه مطلب ...

بی تی الن-حرف های کتاب های مقدس ازفضا بخش اول

آیا آسمان دارای شکاف است؟



آیا آسمان دارای شکاف است؟ نقطه های سیاه مشاهده شده چیست؟ و قرآن در این باره چه اشاره ای داشته است؟

   

هنگامی که دانشمندان ماده ای سیاه و تاریک را در آسمان  ها رصد کردند ابتدا گمان بر این بود که این نقطه های سیاه شکاف هایی هستند که در آسمان  وجود دارد . اما طولی نکشید تا اینکه مشخص شد این نقطه های سیاه در واقع نوعی ماده ی تاریک می باشند . حتی مشخص شد که این ماده تاریک است که بر توزیع کهکشان ها در هستی تاثیر دارد . این ماده 95 درصد از کل هستی را شامل می شود.

  ادامه مطلب ...

بی تی الن- آیا هنوز دایناسور ها بروی زمین راه می روند؟قسمت دوم

چهره هایی از مار شاخدار پرنده همراه با بابارش باران و رعد و برق در افسانه های مردم آمریکای جنوبی دیده می شود بعنوان مثال خطوط تصویری یافت شده در منطقه Algonquin آمریکا تصویر یک مار شاخدار پرنده را نشان می دهد که می توان آن را به بتروداکتیل تشیه کرد.“Fran Barnes نویسنده کتاب هنر سنگی آمریکای جنوبی می نویسد:تصویر بسیار شبیه به تصویر گونه ای از دایناسور بنام pterosaur خزنده پرنده ای است که در عصر کرتاسه می زیسته است.


به شباهت بی نظیر اسن سنگ نگاره باپترو داکتیل توجه کنید.

Swift, Dennis در کتاب پیغامهایی بروی سنگ صفحه 19 می نویسد:این خزنده از نوک به بالهایش حدود 7 متر طول داشته است و دارای رنگدانه های تیره قهوه ای بوده است.سرخپوستان  Fremont  این موجود را در بین سالهای 700 تا 1250 میلادی دیده اند.و در بین آنها به اژدهای سیاه معروف بوده است.

در گلن رز تگزاس آثاری از ردپای یک مرد که در ماقبل تاریخ می زیسته است همراه با ردپای یک دایناسور وجود دارد این ردپاها در امتداد رودخانه  Paluxy ادامه دارد تئوری تکامل به ما می گوید که دایناسورها 65 میلیون سال قبل نابود شده اند.این رد پاها از زیر 7-8 فوت آهک و گرد و خاک و سنگ کشف شده است برای این که اثبات شود که رد پاهای مرد ماقبل تاریخ بعدا روی ردپاهای دایناسور قرار داده نشده در سراسر رودخانه از آزمایش اشعه X استفاده شده استآزمایش ها نشان داد که جاپای دایناسور و مرد هر دو از گل فشرده ساخته شده و طول عمر یکسانی را دارد!

 




ادامه مطلب ...

بی تی الن- آیا هنوز دایناسور ها بروی زمین راه می روند؟


نه تنها نسل دایناسور ها هفتاد میلیون سال است که منقرض نشده است بلکه شواهد زیادی وجود دارد که هنوز تعداد زیادی از آنها هنوز زنده اند فریب از آنجایی شروع شد که خانواده  روتشیلد که خود صاحب بسیاری از چاههای نفت در سراسر جهان هستند آنها و بسیاری از خانواده های ایلومناتی ها می خواهند مردم را در جهل نگه دارند که شما ندانید از کجا آمده اید بسیاری از منابع کتب مقدس وجود دایناسور ها در زمان عیسی مسیح را تایید می کند مثلا در JOB: 41, Ps: 74:14 and Isa: 27 به موجودی بنام   لویاتان اشاره شده است.

در منابع بسیاری نیز به موجودی بنام اژدها اشاره شده است که تعبیر مدرن آن می تواند کلمه دایناسور یا مارمولک وحشتناک باشد در نوشته های باستانی بسیاری نیز به همزیستی اژدها با انسان اشاره شده است بیایید نگاهی به لاشه هایی در سراسر جهان که نشان می دهد دایناسور ها هنوز زنده اند بیندازم.

این تصویر مربوط به لاشه موجودی بنام Zuiyo-Macu است که در سال ۱۹۷۷ در سواح نیوزیلند در ژاپن گرفته شده است.و وزن آن ۴۰۰۰ پوند بود و ۳۰ روز از مرگ این جاندار می گذشت.دانشمندان سعی کردند اعلام کنند که این موجود فقط یک کوسه است ولی جوابی برای آن پیدا نکردند.این وجود دارای گردن بلند و مهره بود دانشمندان به سختی ادعا کردند که ۹۵ درصد بدن این جاندار مانند کوسه از پروتئین تشکیل شده است ادعای مزخرف مانند اینکه بگوییم ۹۵ درصد هندوانه و ابر هر دو از آب تشکیل شده است!



عکس دیگر مربوط به کشف موجودی بنام Plesiosaur در سواحل کالیفرنیا است طول گردن این موجود ۲۰  به ۲۰ فوت می رسید!

  ادامه مطلب ...