بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

بی تی الن- آیا هنوز دایناسور ها بروی زمین راه می روند؟


نه تنها نسل دایناسور ها هفتاد میلیون سال است که منقرض نشده است بلکه شواهد زیادی وجود دارد که هنوز تعداد زیادی از آنها هنوز زنده اند فریب از آنجایی شروع شد که خانواده  روتشیلد که خود صاحب بسیاری از چاههای نفت در سراسر جهان هستند آنها و بسیاری از خانواده های ایلومناتی ها می خواهند مردم را در جهل نگه دارند که شما ندانید از کجا آمده اید بسیاری از منابع کتب مقدس وجود دایناسور ها در زمان عیسی مسیح را تایید می کند مثلا در JOB: 41, Ps: 74:14 and Isa: 27 به موجودی بنام   لویاتان اشاره شده است.

در منابع بسیاری نیز به موجودی بنام اژدها اشاره شده است که تعبیر مدرن آن می تواند کلمه دایناسور یا مارمولک وحشتناک باشد در نوشته های باستانی بسیاری نیز به همزیستی اژدها با انسان اشاره شده است بیایید نگاهی به لاشه هایی در سراسر جهان که نشان می دهد دایناسور ها هنوز زنده اند بیندازم.

این تصویر مربوط به لاشه موجودی بنام Zuiyo-Macu است که در سال ۱۹۷۷ در سواح نیوزیلند در ژاپن گرفته شده است.و وزن آن ۴۰۰۰ پوند بود و ۳۰ روز از مرگ این جاندار می گذشت.دانشمندان سعی کردند اعلام کنند که این موجود فقط یک کوسه است ولی جوابی برای آن پیدا نکردند.این وجود دارای گردن بلند و مهره بود دانشمندان به سختی ادعا کردند که ۹۵ درصد بدن این جاندار مانند کوسه از پروتئین تشکیل شده است ادعای مزخرف مانند اینکه بگوییم ۹۵ درصد هندوانه و ابر هر دو از آب تشکیل شده است!



عکس دیگر مربوط به کشف موجودی بنام Plesiosaur در سواحل کالیفرنیا است طول گردن این موجود ۲۰  به ۲۰ فوت می رسید!

  http://s4.picofile.com/file/8170087184/dino123.jpgاین تصویر مربوط به حیواناتی است که در سواحل آفریگای جنوبی شست و شو داده شده بودند!که در روسیه کشف شده است اگر کسی می تواند ادعا کند که این دایناسور نیست پس باید توضیح بدهد که تصویر متعلق به چه موجودی است!


داستان دیگری از مشاهده این نوع موجود در آفریگای جنوبی تحت عنوان Mokele Mbembe وجود دارد.

تصوایر متعددی از موجود زیر که متعلق به Plesiosau است در دریاچه چامپلین نیویورک گرفته شده است

بنابرین شما می توانید به رمز و راز قفل بودن اطلاعات در باره زنده بودن هیولاها پی ببرید و بدانید که دیگر این یک راز نیست Plesiosaurs هنوز منقرض نشده است امروز تعداد کمی از دایناسور ها هنوز زنده هستند بسیاری از دایناسور ها قبل از طوفان نوح توسط یک شهابسنگ بزرگ نابود شدند و تعداد زیادی از آنها در طوفان نوح از بین رفتند ولی هنوز تعدادی از آنها زنده هستند و با ما زندگی می کنند.اگر علم روز چشم خود را بروی حقایق باز کند و تحت تاثیر خانواده روچیلد  قرار نگیرد برای همه ی مردم بهتر است.

آیا می دانستید تمساح ها سوسمار ها و کرگدن ها دایناسور نیستند اما بسیاری از دانشمندان هنوز اجازه مطالعه روی آنها را ندارند؟




در مورد نابود شدن دایناسور ها نظریات مختلفی وجود دارد که معرف ترین آنها نظریه بر خورد یک سیارک به کره زمین است.نظریه های دیگر در مورد نابودی دایناسورها عبارت اند از برخورد یک سیارک به کره زمین تغیر مدار زمین که باعث تغیرات آب و هوایی در کره زمین شده است خوردن تخم مرغ های این جانداران توسط خودشان بزرگی جثه دایناسور ها  و شکار دایناسور ها توسط سرنشینان بشقاب پرنده

اما آیا براستی دایناسورها منقرض شده اند؟شواهدی وجود دارد که به ما می گوید نه ممکن است تعدادی از آنها هنوز زنده باشند.

دریاچه بودن یک دریاچه بزرگ در شمال ایسلند است  از سال 1933 تا کنون 11000 ادعا کرده اند که موجودی شبیه به دایناسور را در این دریاچه دیده اند.نخستین مشاهدات از این موجود در قرن شش میلادی بوده


این تصویر توسط یک جراح در سال 1933 از هیولای لاکنس گرفته شده است بعد ها بعد از مرگ وی ادعا شد وی در بستر گفته که تصویر جعلی است!ولی هیچ گاه در زمان زنده بودنش ادعایی مبنی بر جعلی بودن عکس نشده بود!حتی اگر این تصویر هم جعلی باشد دهها عکس دیگر از این موجود ثبت شده است.


تصویر منتشر شده از هیولای لاکنس در مجله Readers Digest که توسط خبرنگاری بنام Sonar گرفته شده است.


تصویری از باله این موجود که توسط دوربین Sonar گرفته شده است.

در یاچه چاپلین دریاچه ای بین شهر نیویورک و ریموند است که بار ها و بارها گذارش هایی مبنی بر مشاهده هیولایی که هیولای دریاچه چاپلین لقب گرفته شده ثبت شده است در سال 1988 یک مجله تحقیقاتی نوشت  که 50 نقر از مسافران یک قایق هیئت مدیره Ethan alan هیولایی 30 تا 35 متری را در فاصله 200 فوت به مدت 5 دقیقه دیده بودند.


این عکس توسط Sandi Mansi از این دایناسور گرفته شده است او و شوهرش و دو فرزندش در سال 1977 موفق شده بودند که این موجود را ده دقیقه تماشا بکنند.

تصویر زیریک تصویری قدیمی و واقعی بجای مانده از دوران جنگهای داخلی است به نظر می رسد که پتروداکتیل به ضرب گلوله سربازان از پای در آمده است


نکته بسیار جالب توجه این است که با آزمایشاتی که روی این تصویر انجام گرفته میزان قدمت آن که متعلق به جنگهای داخلی است تعین شده آیا در دوران جنگهای داخلی نرم افزار فتوشاپ وجود داشته است؟

شاید صدها و هزاران تصاویر از این دست در آرشیو سازمان های اطلاعاتی و در آرشیو دولت ها وجود داشته باشد اما بنا به ملاحضاتی اقدام به انتشار آن نکنند.







تصویر متعلق به یک نقاشی است که قبلا توسط یک سرخپوست در ایالت یوتای آمریکا کشیده شده بود.

چکیده در مقاله نخست در باره مشاهده دایناسور ها توسط اجداد انسان ها اشاره شد که در سراسر جهان نقاشی هاو آثاری وجود دارد که چهره دقیق دایناسور ها را ترسیم می کند و از آنجایی که در آن دوران دانش دیرینه شناسی مانند امروز وجود نداشته و اجداد ما قدرت داستان سرایی نداشتند احتمال آن تقویت می شود که اجداد ما دایناسور ها را دیده باشند امروز به برسی ادامه آثار و نقاشی ها می پردازیم.

Henry Rowe Schoolcraft یک زمین شناس سرخپوست بود که بطور گسترده در باره سرخپوستان به مطالعه می پرداخت  او داستان هایی ذر باره موجودی شنید که Unktehi صدایش می کردند موجودی بزرگ با شاخ های دارز در سال 1850 نقاشی هایی از


موجودی که احتمالا در باره وی در داستان شرح داده شده بود

غول Unktehi در بیچبارک تکثیر شده بود او بر اساس توصیفات به موجودی شبیه مار و لاکپشت بر خورد کرد که کاملا شبیه دایناسور بود سرخ پوستان قبیله Sioux از این موجود بعنوان موجودی بنام مار خزنده عظیم با پا شرح داده بودند  او بر اساس شنیده های خود چهره یک مار عظیم غولپیکر با پا و ستون فقرات را ترسیم کرد مشخصه اصلی این موجود دم سنگینش بود.همچنین بر اساس مشاهدات سرخپوستان این دایناسور شاخ بزرگی نیز بروی سرش داشت و در باتلاق زندگی می کرد اما شهردار تکامل گرای این شهر مانع از ادامه تحقیقات در باره این موجود شد.در جای دیگری از قاره آمریکا نیز این موجود مشاهده شده بود این بار تصویر این موجود بروی پیکره سنگی در کانادا ثبت شده بود.که کاملا به دایناسوری که سرخپوستان  Sioux از آن ثبت کرده بودن شباهت داردبه نظر می رسد خواستگاه و محل زندگی این نوع دایناسور ها آمریکای شمالی(آمریکا و کانادای امروزی)بوده است.


این تصویر در کتاب فسیل ها افسانه های نخستین آمریکا صفحه 235 -237 تصویری از یک دایناسور با مشخصات زیر ثبت شده است.این موجود دارای یک بدن کشیده پوست ضخیم گردن دراز و دو شاخ بود این نگاره باستانی بروی سنگی در Agawa Misshepezhieu در کشور کانادا در دیاچه پارک Lake Superior Provincial کشف شده است

تعدادی از سنگ های مشابه که در یک طرفت آنها تصویری از سر یک انسان و در طرف دیگر تصویری از یک ماموت و دایناسور درج شده است این سنگ ها در نزدیکی در یاچه ی کلورادو همراه با تعداد زیادی از ظروف سرخپوستان توسط W.L. Chalmers کشف شده است مشخصه بارز این سنگهای 66 پوندی این است که از نوعی سنگ سبز رنگ تشکیل شده است که در آن ناحیه از آن نوع سنگ ها وجود ندارد.او وقتی مشغول گسترش مخازن آبیاری در حیاط خانه خود بود متوجه وجود این سنگ ها شد.در طرف دیگری از سنگها مردی نقاشی شده است که نماد های مخصوصی را با خودش نگه داشته است.

د ر پی انتشار مقاله ای در سال 1923 در باره این سنگ Jean Allard Jeancon باستانشناس و مدیر گروه باستان شناسی طبیعی کلورادو در مقاله ای :اگر می شد واقعی بودن این سنگ را اثبات کرد این بزرگترین کشف در تمامی پژوهش های انسانی شناخته می شد.و همه چیز در قاره آمریکا را حول و حوش گذشته انسان در این قاره تحت تاثیر قرار می داد.

امام من شکل های قابل توجهی از دایناسور ها و ماموت ها را در این سنگ ندیده ام متاسفانه این موضوع بی ارزش به نظر می رسد و باید در جایی از رودها جا داشته باشد تا موزه ها.

یک شی زینتی جالب دیگر که در کشور چین کشف شده است نیز بسیار جالب توجه است این شی مربوط به دوران ژو ساروپود(سه قرن قبل از میلاد مسیح) در این جبعبه زینتی به وضوح دایناسور هایی که شکل گونه ای از دایناسور بنام Brachiosaur را داشته اند دیده می شوند اگر این موجود در آن دوران دیده نشده بود چگونه تصویر آن به این خوبی در این جعبه زینتی ترسیم می شد؟


تصویر روی جعبه را با تصویر ترسیم شده از سوی دانشمندان برای Brachiosaur مقایسه کنید.

یکی دیگر از قبایل آفریگایی باا الهام از افسانه ها و داستان های اجداد خود در قرن 18 مجسمه هایی را می ساختند که یاد آور جنگ های اجداد آنان باشد یکی از این جسمه ها توسط Sir Richard Owen  خریداری و به انگلیس آورده شده بود.این مجسمه سربازی را نشان می داد که روی دایناسوری سوار شده است بعدها فسیل این دایناسور در شمال یوتا کشف شد.








نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.