بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

بی تی الن- آیا هنوز دایناسور ها بروی زمین راه می روند؟قسمت دوم

چهره هایی از مار شاخدار پرنده همراه با بابارش باران و رعد و برق در افسانه های مردم آمریکای جنوبی دیده می شود بعنوان مثال خطوط تصویری یافت شده در منطقه Algonquin آمریکا تصویر یک مار شاخدار پرنده را نشان می دهد که می توان آن را به بتروداکتیل تشیه کرد.“Fran Barnes نویسنده کتاب هنر سنگی آمریکای جنوبی می نویسد:تصویر بسیار شبیه به تصویر گونه ای از دایناسور بنام pterosaur خزنده پرنده ای است که در عصر کرتاسه می زیسته است.


به شباهت بی نظیر اسن سنگ نگاره باپترو داکتیل توجه کنید.

Swift, Dennis در کتاب پیغامهایی بروی سنگ صفحه 19 می نویسد:این خزنده از نوک به بالهایش حدود 7 متر طول داشته است و دارای رنگدانه های تیره قهوه ای بوده است.سرخپوستان  Fremont  این موجود را در بین سالهای 700 تا 1250 میلادی دیده اند.و در بین آنها به اژدهای سیاه معروف بوده است.

در گلن رز تگزاس آثاری از ردپای یک مرد که در ماقبل تاریخ می زیسته است همراه با ردپای یک دایناسور وجود دارد این ردپاها در امتداد رودخانه  Paluxy ادامه دارد تئوری تکامل به ما می گوید که دایناسورها 65 میلیون سال قبل نابود شده اند.این رد پاها از زیر 7-8 فوت آهک و گرد و خاک و سنگ کشف شده است برای این که اثبات شود که رد پاهای مرد ماقبل تاریخ بعدا روی ردپاهای دایناسور قرار داده نشده در سراسر رودخانه از آزمایش اشعه X استفاده شده استآزمایش ها نشان داد که جاپای دایناسور و مرد هر دو از گل فشرده ساخته شده و طول عمر یکسانی را دارد!

 








به نظر می رسد نوعی مصالحه و دوستی بین دایناسور و انسان وجود داشته چون اگر این دو موجود با هم ستیز می کردند فاصله آنها اینقدر از هم کم نبود شاید در گذشته های دور انسان از دایناسور مثل موجودات اهلی یا در جنگها استفاده می کرده است.

نمونه دیگری از این ردپاها در کشور ترکیه درنزدیکی فلات ترکمنستان وجود دارد و بیش از سه هزار ردپای انسان با گونه های مختف دایناسور در کنار هم وجود دارد.دانشمندان روسی و ارمنستانی در زمان کومونیست ها این راها را برسی کردند و به نتایج شگفت انگیزی دست یافتند اما در زمان کومونیست ها که تکامل گرا بودند تحت فشار سرویس های اطلاعاتی روسیه اطلاعات این تحقیقات منتشر نشد.

تصویر مربوط به تخت سنگ یافت شده از یکی از شهر های مایا است که در آثار شهرهای آنها کشف شده است برخی از این سنگ ها نزدیک به صدها تن وزن دارند این سنگ در موزه جواهرات شهر لیما در کشور پرو نگهداری می شود.

تصویر مربوط به یک دایناسور است که مایاها قصد دارند آن را همراه با یک انسان تقدیم خدایان خود بکنند.(برای خدایان خود قربانی بکنند!)


در یکی از کنیسه های یهودی بنام Umm El – Kanatir  که مربوط به سالهای 400-700 بعد از میلاد است تصویری از حمله دو دایناسور به یک اسب وجود داردظاهرا این دایناسورها دارای عقل و شعور بوده اند و در کمین اسب بودند یکی از آنها از بالا و یکی از عقب بطرف دایناسور حمله می کند!

 


ظاهرا افرادی که این سنگ را به این شکل در آورده اند نحوه حمله ماهرانه دایناسورها به موجودا اهلی خود مثل اسب را دیده اند!




تصاویر زیادی در سراسر دنیا بروی لوح های سنگی کاغذها و کوزه ها و آثار سفالی در زمان های قدیم ثبت شده است که که تصاویر دایناسور ها را در کنار حیوانات حتی انسان هایی که در حال شکار یا استفاده از آنها بجای اسب هستند ثبت شده است که در تعدادی از مطالب قبلی به آنها اشاره شده است و در این پست نیز به ادامه این مبحث می پردازیم…

دو تصویر از موزاییک  شاید مربوط به فلسطین از نیل اولی ماری را به تصویر می کشد که نسبت به ابعاد محیط خود خیلی بزرگ است و دومی مارمولک بزرگی را به تصویر می کشد که در مقایسه ابعاد آن با شیر متوجه می شوید که تصویر متعلق به یک نوع دایناسور است.

این موازییک نیز از ناحیه رود نیل بدست آمده است و تصویری از فصل باران و سیل را در کشور تیوپی به دریای مدیترانه توصیف می کند و مردانی که در تصویر در حال شکار یک دایناسور هستند!این تصویر نیز مشابهت های فراوانی با تصاویری است که از دیواره های شهر  پمپی که در زیر به آن اشاره شده است را دارد.این تصویر توسط دمتریوس نقشه بردار، یک هنرمند یونانی از مصر و از شاگردان بطلمیوس کشیده شده است. طول آن5.85 متر و ارتفاع 4.31 متر است این موزائیک در صد سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده است و از سال 1953 در موزه  Nazionale Prenestino روم نگهداری می شود.


تصویر دایناسور در بالا سمت راست قرار دارد.

موزائیک دیگری که از همان ناحیه بدست آمده گروهی از مردان را نشان می دهد که در حال شکار یک دایناسور هستند و دایناسور نیز بر بالای یک درخت  پناه برده است.

این عکس در خانه پزشک ثروتمند شهر پمپی  که در سال 79 میلادی بدلیل اینکه مرکز فحشا در جهان آن روز بود توسط گازهای های آتشفشانی مردمش نابود شدند و شهر متروکه شداون زمان فسیل دایناسور ها هنوز کشف نشده بود ولی توی تصویر مردی سوار بر دایناسور است !این موزایک از خانه یک پزشک ثروتمند در این شهر کشف شد بیشتر جامعه شناسان معتقد هستند که مشاهدات دنیای باستان بر اساس واقعیت هایی هست که مردمان آن زمان دیدند و ثبت کردند حالا خودتان حساب بکنید اگر این تصویر واقعیت داشته باشه دانشمندان چقدر به ما دروغ می گویند؟

تصویر دیگری نز از منزل همان پزشک بصورت موزائیک بدست آمده نیز شکار یک دایناسور را نشان می دهد.

تصاویر زیادی در استوره های سراسر جهان مخصوصا چین و ژاپن ثبت شده است که مردان دریا نرود را در حال دست و پنجه نرم کردن با هیولاهای دریایی را نشان می دهد تصویرزیر موزاییکی باستانی است که در آن چندین مرد در حال نبرد با یک هیولای دریایی هستند در سالهای اخیر و همچنین در سال 1639 در سواحل ماسا چوست مشاهده شد.کارل شوکر جانور شناس در کتاب تاریخ طبیعی سال 1995 صفحه 38 نوشته معتقد است که این جانور مربوط به Basilosaurus که نوعی دایناسور است مربوط می شود او معقتد هست که این گونه هنوز زنده است.

این فلاکس آشامیدنی که با یک لعاب پوشیده شده است مربوط به سال 1125 و زمان Khitan است که بر منچوری، مغولستان، و بخش هایی از شمال چین حکمرانی می کرده و توسط قبیله Yelü که از مردم خودش بود برداشته می شود.اژدهایی که بروی این قطعه حک شده است مربوط به نوعی دایناسور بنام ceratopsian است که بنا به گفته دانشمندان در 65 میلیون سال قبل از میان رفته است.تصویر اژدهای چینی نیز در وسط کوزه به خوبی دیده می شود.

تصویر زیر مجسمه ای از طلا نقره و فیروزه که در موزه  Musée  پاریس  نگهداری می شود که در سال 1127 -1279 بعد از میلاد مسیح ساخته شده است این مجسمه شباهت زیادی به یک نوع دایناسور بنام plateosaurus را دارد.


تصویر زیر توسط قبایل بومی آمازون در صدها شاید هم هزاران سال قبل کشیده شده است که در آن مردانی از یک قبیله را نشان می دهد که با نیزه های خود مشفول نبرد یا شکار یک دایناسور هستند.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.