بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

BT ALiENبی تی الن-سفر فضایی امام باقر

عکس و تصویر سایت بی تی الن http://btalien.blogsky.com/ Bt ALien بی تی الن ما به دنبال حقیقت هستیم ...

جابر گوید از حضرت باقر راجع به این آیه قران پرسش کردم: (و این چنین بود که ما ملکوت آسمانها و زمین را به ابراهیم نشان دادیم.)

جابر گوید:

من نگاهم به زمین دوخته شده بود که امام به بالا اشاره کرد و سپس به من فرمود:سرت را بلند کن.من سرم را بلند کردم و به سقف اتاق نگاه کردم در حالیکه شکافته میشد تا نگاهم به نوری بیافتد که چشم من را خیره می کرد.


 

جابر گوید:سپس به من فرمود: ابراهیم این چنین ملکوت آسمانها و زمین را دید.سپس فرمود به پایین نگاه کن.من نیز به پایین نگاه کردم.

سپس فرمود :سرت را بلند کن.من نیز سرم را بالا کردم دیدم سقف اتاق به حالت اولش برگشته است.

جابر گوید :سپس امام دستم را گرفت و برخاست و من را از اتاقی که در ان بودم بیرون اورد و به اتاق دیگری وارد نمود.لباسی که به تن داشت بیرون اورد و لباش دیگری را پوشید.

سپس به من فرمود :چشمت راببند من نیز چشمم رابستم و به من فرمود: چشمت را باز نکن.مدتی گذشت سپس به من فرمود: می دانی کجا هستی؟

گفتم خیر فدایتان شوم.

فرمود: در تاریکی هستی که ذوالقرنین ان را پیموده بود.

عرض کردم :فدایتان شوم ایا اجازه میدهید چشمم را باز کنم.

فرمود :باز کن ولی تو چیزی نخواهی دید.

من چشمم را باز کردم  ناگهان دیدم در تاریکی مطلق قرار دارم که حتی جای پای خودم را نمیبینم.

سپس اندکی رفتند و سپس ایستاد و به من فرمود: آیا میدانی کجا هستی؟

گفتم خیر.فرمود: تو بر چشمه اب حیات قرار داری که خضر از ان نوشید. از ان جهان بیرون امدیم و به جهان دیگری رفتیم و در انجا گردش کردیم.ان جا را در ساختمان سازی و ساکنینش مانند جهان خودمان دیدیم.

سپس از ان جهان بیرون امدیم و به جهان سومی مانند جهان اول و دوم وارد گشتیم و به همین ترتیب ما به پنج جهان سر زدیم.

سپس فرمود: این(جهانها) ملکوت زمین هستند و ابراهیم انها را ندید و او فقط ملکوت اسمانها را دید که دوازده جهان هستند و هر جهان مانند آن چه دیدی میباشد.

هر گاه یکی از ما امامان در میگذرد (فوت زمینی)در یکی از این جهان ها خواهد بود تا این که در اخرین جهان ،قائم در جهان ما می باشد که ما سکونت داریم.

سپس فرمود: چشمت را ببند.من نیز چشمم را ببستم.بعد از ان دستم را گرفت که ناگهان ما در خانه ای بودیم که از ان خارج شدیم.

امام آن لباس را از تن دراورد و لباس دیگری را که قبلا پوشیده بود به تن کرد و ما به محل نشستن اولیه باز گشتیم.

من عرض کردم فدایتان شوم در این فاصله چه مقدار از روز گذشته است؟ فرمودند: 3 ساعت.

منبع: مناقب ال ابی طالب/جلد 3 /ص 326

بحارالنوار /ج 54/ ص324

حضرت امام باقر میفرماید:

«آگاه باشید،ذوالقرنین میان انتخاب دو ابر(به عنوان وسیله نقلیه)مختار شد،و او آرام را انتخاب کرد و سهمگین و توفنده را برای امام زمان گذاشت.

راوی گوید: سوال کردم ابر سهمگین چیست؟ فرمود: ابری است که در آن رعد و برق و صاعقه است و امام عصر بر آن سوار میشود.

آگاه باشید که ایشان به زودی سوار بر این ابر میشود و در نردبان آسمانهای هفت گانه و زمینهای هفت گانه بالا خواهد رفت در حالیکه پنج مورد آباد و دو مورد خراب است.»

بحار الانوار ج54 ص 343 حدیث34

حضرت باقر میفرماید:

امیرالمومنین پادشاه ان چه بر روی زمین و زیر زمین است،دو نوع ابر(وسیله نقلیه) بر وی عرضه شد.یکی سهمگین و دیگری ارام.

ایشان ابر سهمگین را انتخاب کرد. با استفاده از (وسیله نقلیه)سهمگین آن چه تحت(زیر)زمین بود را صاحب میشد و با استفاده از (وسیله نقلیه)ارام، ان چه بالای زمین بود را صاحب میشد و امام سهمگین را بر ارام ترجیح داد و در نتیجه با ان وسیله در هفت(تمدن تحت)زمین گردش کرد و دریافت که سه مورد از ان تمدنها خراب و چهار مورد آباد هستند.

بحارالنوار /ج54/ص344

پیش از امیر المومنین سه مورد تمدن اسمانی خراب بود ولی از زمان حضرت علی تا ظهور حضرت مهدی دو مورد خراب خواهد بود.

(یعنی از 7 سیاره منظومه شمسی در 5 تای انها حیات وجود دارد. )

منبع: کتاب فرا زمینی ها در آیات و روایات و با تشکر از نویسنده این کتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.