بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

BT ALin-موسیقی ارامش بخش اکنکار فلوت مقدس برای ماهانتا


Lyrics in English:

Mahanta you're my only friend
Mahanta, the true and safest of all

Mahanta, I'm waiting for you every day
Mahanta, to the appointment
Mahanta, to the appointment.

Mahanta, when evening falls
Mahanta, my heart is full of terror
Mahanta, you're here with me
Mahanta, you hold my hand
Mahanta, you hold my hand.

Mahanta, when comes my last day
Mahanta when will be the time
Mahanta, I know you'll be
Mahanta, to the appointment
Mahanta, I know you'll be
Mahanta, to the appointment.

ماهانتا تو تنها دوست من
ماهانتا ، واقعی و امن ترین از همه

ماهانتا ، من هر روز منتظر شما هستم
ماهانتا ، به قرار ملاقات
ماهانتا ، به قرار ملاقات

ماهانتا ، وقتی غروب می آید
ماهانتا ، قلب من پر از ترس است
ماهانتا ، تو اینجا با من هستی
مهانتا ، تو دست من را نگه داری
مهانتا ، تو دست من را نگه داری.

ماهانتا ، آخرین روز من کی میاد
ماهانتا کی وقت خواهد بود
ماهانتا ، من می دانم شما خواهم بود
ماهانتا ، به قرار ملاقات
ماهانتا ، من می دانم شما خواهم بود
ماهانتا ، به قرار ملاقات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.