بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

BT ALin-موسیقی مقدس اکنکار برای جذب انرژی مثبت



از طریق فرکانس های صوتی موجود در موسیقی می توان عملکرد یک موجود زنده را تغییر داد و به عبارتی بدن انسان را بهبود بخشیده و بهبود می بخشد. مردمان و تمدنهای باستان قدرت موسیقی و صدا را می دانستند ، با این حال ، کسی با تغییر فرکانس موسیقی از 432 هرتز اصلی به 440 هرتز فعلی مشغول دفن و پنهان کردن این دانش قدرتمند بوده است ، بیایید دریابیم که چه موقع چه چیزی و موسیقی را برای سلامتی و آگاهی انسان بازیابی می کند.

به عنوان یک عنصر جدایی ناپذیر از جهان ما ، بدن انسان از سلول هایی تشکیل شده است که به نوبه خود از اتم ها تشکیل شده اند ، این اتم ها بر اساس انرژی دریافت شده تعامل و کار می کنند که شامل انرژی تولید شده توسط امواج صوتی نیز می شود. صدای هرتز صوتی 432 بر اساس اصول انتشار امواج هارمونیک طبیعی نوسان می کند و با خواص نور ، فضا ، ماده ، گرانش و الکترومغناطیس متحد می شود. خورشید ، زحل ، ماه و زمین نسبت های ریاضی از شماره 432 را نشان می دهند. یک کنسرت با فرکانس 432 هرتز می تواند تأثیرات مثبتی بر آگاهی ما و بدن سلول ما داشته باشد. با تنظیم مجدد سازهای موسیقی در فرکانس 432 هرتز به جای 440 فعلی ، می توان تفاوت اتصال آگاهی به طنین طبیعی را حس کرد.

علم شروع به کشف اسرار رزونانس و تأثیر آن بر سلامتی ما کرده است. ما به عنوان موجودات وجدان ، وابسته به طنین طبیعی هستیم تا آنچه را که می خواهیم برای رسیدن به عشق ، خوشبختی ، پیشرفت شخصی ، سلامتی و فراوانی کسب کنیم. از آنجا که ما برای حفظ و تنظیم روحیه و سلامتی خود برای دستیابی به این اهداف از ارتعاشات وابسته به رزونانس مثبت جدا نیستیم. آنها مدت طولانی آن را مخفی نگه داشتند ، اما در حال حاضر فرار کردند.

مزایا:

موسیقی در 432 هرتز روح ، ذهن و بدن را منتقل و شفا می دهد.
قلب انسان (ضربان قلب)
مارپیچ مضاعف DNA (تکرار تکرار)
حداکثر عملکرد مغز - هماهنگ سازی بیهمیشی (دو نیمکره مغز)
نبض بنیادین کره زمین (طنین بنیادی حفره شومان)
هندسه موسیقی آفرینش.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.