بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

حذف کابال (شمارش معکوس)


2 مه 2012

 

فاز اول: دستگیری ها 

 

سازمانها، جوامع و گروههای مختلف کابال آسیب های بسیاری به جوامع انسانها زده اند و به همین دلیل خیلی سریع باید متوقف شوند. دستگیری اعضای کابال آخرین بخش کار هست که باقی مانده. در حال حاضر افرادی از نسل جدید با این استدلال که خشونت باعث ایجاد خشونت بیشتر میشود، با این حرکت مخالفت می کنند. آنها باید متوجه باشند که این حرکت نه تنها باعث گسترش خشونت نمی شود، بلکه حفاظت از افراد بی گناه را در مقابل اعضای روان پریش کابال به همراه خواهد داشت. هر روز ۲۵۰۰۰ نفر به دلیل اقدامات کابال از گرسنگی می میرند. به همین دلیل، اقدامات لازم در وقت مقتضی و شرایط مساعد انجام و کابال از زمین حذف خواهد شد.

 

فاز دوم: قضاوت

 

بعد از رخداد، اعضای کابال به زندان خواهند رفت و هیچ ارتباطی با دنیای خارج نخواهند داشت و از یکدیگر جدا خواهند بود. سپس فرآیند قضاوت و دادرسی در مرحله بعدی شروع می شود و این مسئله کل انسانها را درگیر خواهد کرد. یک پاکسازی جمعی انجام خواهد شد و به شکل دراماتیکی شفای جمعی برای بشریت به همراه خواهد داشت و جنایتکاران در نهایت به سزای اعمالشان خواهند رسید. بشریت به عنوان یک کل واحد تصمیم خواهند گرفت تا سرنوشت این جنایتکاران چه باشد، بنابراین یک تعادل جدید ایجاد خواهد شد. بعضی از آنها بخشیده خواهند شد. البته این بخشش به آنهایی تعلق خواهد گرفت که در این جوامع به دنیا آمده اند و عملا انتخابی نداشتند جز اینکه یا با برنامه های آنها همسو شوند و یا اینکه ریسک کشته شدن را بپذیرند.

در واقع افراد خوبی هم در این جوامع حضور دارند و می‌خواهند خارج شوند. بعضی از آنها قبلا این کار را کرده اند و هم اکنون در حال مبارزه برای نور هستند. خیلی از اعضای کابال درست قبل از شروع دستگیری ها از سیستم آنها خارج میشوند. تعداد زیادی از نسل جوان کابال با این برنامه موافق نیستند درحالیکه بعضی دیگر به شکل مخفیانه به نیروهای نور کمک می کنند تا کابال سرنگون شود. بعد از رخداد، آنها تحت درمان روانی قرار خواهند گرفت و خواهند توانست که با جامعه جدید یکپارچه شوند. برای خیلی از اعضای کابال، بخششی درکار نخواهد بود. آنها مجبورند تا اعمال گذشته شان را به تعادل برسانند. کسانیکه قادر به این کار نیستند و یا تمایلی به این کار ندارند، از سیاره حذف خواهند شد. این پروسه باید به شکل قانونی انجام شود و همه انسانها در نقش هیئت منصفه این محکمه هستند. اجازه هیچ نوع پیگرد و دشمنی شخصی داده نخواهد شد به دلیل اینکه این مسئله دیگران را از فرآیند تعادل و پاکسازی محروم خواهد کرد. این اقدامات اساسا انتقام گیری نیستند، بلکه برای بازگرداندن تعادل انجام می شوند. انتقام گیری یک تله است و چیزی را حل نخواهد کرد. بیاد بیاورید که در انقلاب فرانسه چه گذشت. بعد از رخداد، اقدامات شخصی خشونت آمیز برعلیه اعضای کابال تحمل نخواهد شد و به عنوان جرم تحت پیگرد و برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

 

فاز سوم: یا ورود به جامعه کهکشانی و یا انحلال روحی در خورشید مرکز کهکشان!

کسانیکه عواقب اعمال گذشته شان را به تعادل رسانده باشند، به تدریج با جامعه هماهنگ و یکپارچه خواهند شد. به آنها اجازه داده نخواهد شد که در جامعه جدید هیچگونه مسئولیت یا مقامی داشته باشند. هر کسی بخواهد در جامعه جدید مسئولیتی داشته باشد، باید تحت آزمایشهای سنجش روانی قرار بگیرد. 

این آزمایشات نشان خواهند داد که آیا این افراد ظرفیت این را دارند که بدون آسیب به دیگران آن مسئولیت را برعهده بگیرند. بیشتر اعضای کابال روان پریش هستند – به طور خلاصه آنها فاقد احساسات مثبتی هستند که اساسا ویژگی‌های ذاتی انسان بودن است. عده ای از اعضای کابال که از سیاره حذف خواهند شد، به دادگاه کهکشانی منتقل شده و طبق ضوابط و قوانین کهکشانی مورد قضاوت قرار خواهند گرفت. برخی از آنها قادر خواهند بود تا نور را بپذیرند و عواقب اعمال گذشته شان را به تعادل برسانند. آنها ابتدا به مکانهای شبیه سازی واقعیت مجازی برده خواهند شد تا احساسات قربانیان اعمالشان را درک کنند، سپس هرکاری از دستشان برمی آید انجام میدهند تا شرایط را ترمیم کنند. بعد از این اقدامات، آنها به جامعه کهکشانی وارد خواهند شد. عده ای از آنها قادر به این کار نخواهند بود و یا تمایلی نخواهند داشت تا نور را بپذیرند و عواقب اعمالشان را متعادل کنند. آنها غیر قابل نجات هستند و برای بازیافت به خورشید مرکز کهکشان فرستاده خواهند شد. شخصیت و ذات روحی آنها توسط آتش الکتریکی نابود و تبدیل به ذات عنصری بنیانی خواهد شد. آتش الکتریکی خورشید مرکز کهکشان، کالبد سببی ( وسیله نقلیه روح) آنها را تجزیه خواهد کرد. تحت این شرایط جرقه فردیت یافته روح منحل خواهد شد، و کل حافظه و ویژگیهای فردی پاک می شوند. روح به منبعش باز خواهد گشت و باید یک چرخه جدید تکامل را از ابتدا شروع کند.این فرآیند قبل از تماس نخست، کامل خواهد شد.

بعد از اولین تماس با کنفدراسیون کهکشانی روی زمین، هیچ موجود تاریکی در هیچ کجای زمین نخواهد بود.

 

سایت اتحاد نور

https://www.etehadenoor.com/?p=4104

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.