بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

فرار از هیپنوتیزم جمعی

اگر می خواهیم یک حقیقت جو باشیم، فریب به تدریج خودش را به ما آشکار می کند. اگر می خواهیم کنترل آگاهی و روح خود را داشته باشیم و مسئولیت این مسئله را میپذیریم، مکانیزم کنترل آگاهی جمعی ای که تا قبل از این درگیرش بوده ایم، خواهد شکست. و تنها با این شیوه می توان به فریب آگاه شد و شروع به پیشرفت روحی و نتیجتا وارد شدن به قلمروهای بالاتر هوش و آگاهی کرد. وقتی هوش و آگاهی را افزایش دهیم، قادر می شویم تا هرگونه چالش فیزیکی، ذهنی و احساسی را مدیریت کنیم، و هرگونه فرآیند مرگ را درک و هضم کنیم. 
در این سطح از آگاهی، هیپنوتیزم جمعی و طلسم را می شکنیم، و این مسئله باعث ترس افرادی می شود که در اطراف ما هستند و هنوز به برنامه‌های ماتریکس کنترل ذهن و آگاهی متصل اند.


  

 

تله های آگاهی:

 

در واقعیتی که در آن بسر می بریم، به شکل مداوم فریبهایی از سمت کابال و NAA بر علیه انسان ها اعمال میشود که به آنها تله های آگاهی می گوییم و هدف آنها به زنجیر کشیدن آگاهی انسانهاست، پس لازم است که با ماهیت و انواع این تله های آگاهی آشنا باشیم و بدانیم که چه نیروهایی قصد خفه کردن و سرکوب کردن نیروی اراده و اختیار ما را دارند و این مسئولیت مهمیست که باید در قبال خود بپذیریم.مسئله بسیار مهم درک این واقعیت است که دزدیدن و کنترل اراده شخصی، و نابودی آن، در واقع نابودی آگاهی ما خواهد بود.این مسئله در واقع مهمترین تله آگاهی است که توسط کنترل کنندگان بر علیه انسانها در حال انجام است.
یکی از نیروهای عظیمی که در جهت کنترل اراده و اختیار شخصی انسانها بکار گرفته میشود، « آگاهی جمعی » توده انسانهاست که همان حافظه هایی هستند که انسانها را به یکدیگر متصل می کنند.
در حقیقت وقتی که ما آگاهی جمعی را به عنوان یک توافق جمعی میپذیریم و اجازه میدهیم تا کنترل کاملی را بر روی آگاهی ما داشته باشد، در واقع اجازه داده ایم که بر آگاهی فردی ما تسلط داشته باشد.قدرت کنترل آگاهی جمعی تمایل دارد تا کنترل آگاهی ما را بدست بگیرد و یک آشفتگی و دیوانگی جمعی بوجود بیاورد.احساسات کذب و نادرستی در این آگاهی جمعی ایجاد میشود و ما بدون اینکه درست یا غلط بودن آنها را بسنجیم، درگیر آنها می شویم.وقتی تحت کنترل این آگاهی جمعی قرار بگیریم، هدایتگر درونی را گم می کنیم، و دیگر قادر نیستیم تا در مورد انرژی آگاهی شخصی تصمیم بگیریم که به چه سمتی برود.در اینجاست که انرژی ما مدام هدر میرود و در واقع این اصلیترین روشی است که انرژی آگاهی فرد بدون دخالت و رضایت خودش دزدیده میشود.در این شرایط آگاهی شخصیش مدام خشکانده میشود یا تحت تاثیر ماتریکس آگاهی جمعی و برنامه‌های کنترل ذهن دزدیده میشود.وقتی فرد در این ماتریکس جمعی گیر می افتد و برنامه را تغذیه می کند، تحت اتفاقات بیرونی که در واقع فریب و توهمات هستند، هیپنوتیزم میشود.
برای اعمال کنترل ذهن بر آگاهی جمعی بشر و کنترل ادراکاتش، برنامه هایی برای ایجاد برده و ساخت پهبادهای غیر ارگانیک انجام میشود. بشریت به نحوی تربیت شده تا ارزش ها و ایده هایی را شکل بدهد که این ایده ها را کنترل کنندگان از کانالهای کنترل ذهن بر ذهن انسانها القا می کنند.دیکتاتورها و مستبدان در طول دوره های مختلف جریان اطلاعات را مخفی کردند و حتی حقایق تاریخی را محو کردند تا بتوانند بر روی بقیه قدرت و کنترل داشته باشند. بنابراین هدف از کنترل کنندگان آرکانی، حذف و مخفی کردن اطلاعات است تا حق آزادی و انتخاب آگاهانه را از افراد بگیرند، به هدف اینکه افراد نتوانند انرژیشان را در مسیر صحیح استفاده کنند. 
ممکن است  خارج شدن از برنامه‌های آگاهی جمعی سخت باشد، با این حال حفظ آگاهی و انتخاب هوشیار بودن در لحظه بسیار مهم است. بسیار مهم است که ذهن فرد این مسئله را درک کند که آگاهی برای وجود داشتن، لزوما به بدن نیازی ندارد. بسادگی با پذیرفتن این مسئله که آگاهی بعد از مرگ فیزیکی همچنان وجود دارد، باعث می شود که فرد بتواند کنترل بر آگاهی شخصی داشته باشد و بعد از خروج از بدن، مسیر امن و صحیح را طی کند. باید متوجه باشیم که در خواب یا در حالت مدیتیشن، تعداد بسیار زیادی از قلمروهای منقطع، پنجره های فریب، توهمات اختری، و تله های آگاهی وجود دارد که شبیه به دروازه های بسوی نورهای ابعاد بالاتر هستند.
به اینها، تله های نور سفید کاذب یا فضاهای کاذب صعود می گویند، که باعث می شوند آگاهی فرد مانند «همستر در روی یک چرخ» گیر کند، و مدام در یک چرخه باشد و پیشرفت نکند، به همین دلیل، درک و شناخت از  کارکرد آگاهی، و قرار دادن اولویت و توجه بر مبنای گسترش آگاهی شخصی بسیار مهم است. تله های آگاهی و نور سفید کاذب، مانند ماشین هستند و کاملا هوشیار نیستند، آنها کپی و هوش مصنوعی هستند، که وقتی فرد توانایی های حسی و ادراکی خود را از طریق آگاهی قلب افزایش می دهد،  تشخیص داده می شوند.
وقتی به محافظ بعددوازدهمی و قلب و روح آگاهی کرایست متصل باشیم، سریعا متوجه دزدی انرژی توسط هوش مصنوعی بیگانه می شویم. آنها مانند ماشین هستند، مصنوعی، مانند سازه های فلزی، تیز، که ممکن است شبیه به فویل آلومینیومی به نظر بیایند. تله های آگاهی، یک نوعی احساس هیپنوتیک دارند، خاصیت مسحور کردن.

هوش مصنوعی بیگانه از توهم جفت روحی استفاده می کند تا بتواند رابطه جنسی یا هرگونه رابطه ای را ایجاد کند، و این در واقع یکی از فرم های شایع تله آگاهیست.آنهایی که وارد این تله ها می شوند و با نور کاذب و پرتال های فریبنده درگیر می شوند، تبدیل به یک برده شده و در آن فضا گیر می افتند. تحت این شرایط خطری که وجود دارد اینست که فرد ممکن است از لحاظ ژنتیکی مورد کنترل و دستکاری قرار بگیرد تا مطیع دستورکار اتحادیه بیگانگان منفی باشد.آنها در قلمروهای مادی پایینتر دچار تناسخ اجباری می شوند، و از روح خود جدا می افتند، و مانند یک برده مدام تحت تناسخ های اجباری مورد دزدی انرژی قرار می گیرند. این شرایط برای هزاران سال وجود داشته است. بعضی از ارواح خاص، مامور شده اند تا به بازیابی آگاهی کریستوس- سوفیا کمک  کنند.

 

سایت اتحاد نور


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.