بی تی الن
بی تی الن

بی تی الن

زنان بزرگ‌ترین تهدید برای ماتریکس هستند!

  

قبل از وجود ماتریکس، زنان را به عنوان الهه ها می دیدند و میشناختند. آنها کسانی بودند که با انرژی ملایم و لطیف ولی قدرتمندشان واقعیت ما را تغذیه می کردند.
انرژی زنانه ای که آفرینش، حمایت، تغذیه و هارمونی را تولید می کند. اگرچه این همان انرژی است که ماتریکس آن را به عنوان بزرگ ترین تهدید برای خود میشناسد، و به همین دلیل است که (ماتریکس) این انرژی را مورد حمله، تجاوز و پژمردگی زیادی قرار می دهد.

من، شخصا توسط دو “شفا-درمانگر” مورد حمله قرار گرفتم. یکی مرد و دیگری زن. آن زن که یک موجود هوش مصنوعی از آب درآمد، بسیار باهوش تر و فریبکار تر از هیلر مرد بود، اما هر دوی آنها برای اینکه سعی کنند من را به زانو دربیاورند یک عمل را انجام دادند. هر دو ادعای “شفا و درمان” من را داشتند، اگر چه هنگامی که آن ها شروع به هیل کردن من کردند زندگی من بسیار بسیار سخت تر شد.
در هر دو مورد، من نیاز و نیروی جنسی خودم را از دست دادم، توانایی های سایکیک من ضعیف شد، آنها احساسات آسیب پذیری و عدم امنیت من را به سطح آوردند. برای مقابله و خنثی کردن این عمل، من به خودم با روش های پرخطر کمک کردم؛ و به جای اینکه احساس بهتری داشته باشم در حقیقت از لحاظ ذهنی و احساسی بدتر هم شدم. هر دو “هیلر” قلابی در آگاهی پایه ی من در جایی که انسان ها چاکرای اول ما می دانند و میشناسند، قرار دادند. سپس آن ها نیروی جنسی مرا تخلیه کردند.

به نظر می رسد که انرژی و نیروی جنسی زنانه تهدید بزرگی برای ماتریکس است. از آنچه که من فهمیده ام هنگامی که شخصی درون این ماتریکس “بیدار می شود”، به شکل یک تهدید بزرگ تری عمل می کند. به خاطر کنترل کردن، آن ها آگاهی را دستکاری می کنند تا واقعیتشان را به روشی خاصی ایجاد کنند و نشان دهند.
یک روشی که کنترل کنندگان در (ماتریکس) برای تبدیل شدن به خود حقیقی و قابل اعتمادتان، به شما پیشنهاد می کنند این است که در سایه های خود فرو بروید تا آن ها را بفهمید و درمان کنید. ماتریکس ما را به این صورت برنامه ریزی کرده که برای شفا و درمان باید تروما و زخم را دوباره تجربه کنیم، مثل اینکه بگوییم برای داشتن احساس خوب و رو به راه بودن، بروید و برای مدتی در کثیفی ها حمام کنید… ولی آیا آگاهی به این روش به دست میاید؟ این برنامه ریزی به روش بسیار عمیقی در جامعه ی بیدار اجرا می شود، ولی متاسفانه این روش،  یعنی تجربه ی مجدد و احیای تروماها، بی سرانجام، کند و بسیار پر هزینه است و افراد بسیار معدودی به موفقیت می رسند.

به این صورت مانند این است که سعی کنیم از کوه یخی بزرگ‌ بالا برویم. این اتفاقی بود که در هر دو مورد برای من رخ داد و‌ در هر دو نمونه “هیلر” قلابی در آگاهی پایه ی من قرار داد و نیروی جنسی من را دزدید.
چرا؟ انرژی جنسی زنانه وقتی در حالت قدرت کامل باشد به طور طبیعی انرژی های نامناسب بیرونی را در هم میشکند. نه تنها به شکل طبیعی انرژی های غیر طبیعی مضر و متجاوز را  در هم می شکند و از بین میبرد، بلکه در این واقعیت، حفاظت از مردان را هم عهده دار می شود. که شامل فرزندان مان هم می شود. این انرژی به فعالیت های سایکیک ما نیز مرتبط است و به ما در فرو ریختن برنامه ریزی ماتریکس کمک می کند و در نتیجه در نابودی ماتریکس.

زن، این انرژی را همیشه به بیرون جریان می دهد ولی ما این انرژی را در طول عمل سکس بیدار می کنیم و با رسیدن به ارگاسم، پیاله هایمان را پر می کنیم. سپس ما به حالت طبیعی این انرژی را با یکدیگر شریک‌ میشویم، و با استفاده از این انرژی به شکل طبیعی از خانواده خودمان از هجوم هر نوع انرژی بیگانه محافظت می کنیم.

امروز با کمک به زنان میبینم که جاذبه و نیروی جنسی زن ها به صورت جدی تحت حملات بوده است. کنترل کنندگان (ماتریکس) به سطوح جنسی ما قلاب می شوند و این نیرو را تخلیه می کنند و یا برنامه هایی (ایمپلنت ها) را در ارگان های جنسی بدنمان قرار می دهند، برای پس زدن، داشتن احساس شرم و یا احساس عدم آرامش نسبت  به نواحی  جنسی، که باعث می شود زنان نتوانند جنسیت خود را به خوبی ابراز کنند.

نتیجه ی این کار، اینست که زنان با نیرو و جاذبه‌ی جنسی خود می جنگند و یا قادر به رسیدن به ارگاسم نیستند، یا اینکه در زندگی جنسیشان خود را زندانی و در قفس احساس می کنند. دلیل اینکه ماتریکس نمیخواهد ما این انرژی را تولید کنیم به خاطر این است که این نیرو مانع و سدیست برای انرژی های نامناسب بیرونی. زنان بزرگ ترین تهدید برای ماتریکس هستند! نیاز است که این برنامه ها و ایمپلنت ها از زنان پاکسازی شوند و مردم باید هوشیار باشند که روش ظاهرا معنوی شفا و ‌درمان توسط احیا و ملاقات با زخم ها و تروماهای گذشته یک‌ بازی ماتریکس است که نیازی به شرکت در آن نداریم.

 

منبع:  

Women Are The Biggest Threat To The Matrix

سایت اتحادنور

https://www.etehadenoor.com/?p=3876

نظرات 1 + ارسال نظر
مگاپیچ چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 15:21 https://megapich.com/

مطلب بسیار قابل تاملی بود و بسی جالب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.